Je hebt niet altijd evenveel vrijheid op het werk. Soms zal je je moeten aanpassen en kun je even nergens anders aan werken. Je kan er nauwelijks rekening mee houden. Onverwachte gebeurtenissen en activiteiten zijn natuurlijk niet te plannen en kan daardoor dus geen rekening mee worden gehouden. Wanneer je ergens mee bezig bent is het niet fijn om ermee te stoppen, vooral als je deze activiteiten graag eerst voltooid. Vooral de ondersteunende processen zullen je daarom vaak in de weg zitten. Zij voegen niks toe aan de waarde van je product of dienst maar zijn vaak niet te vermijden zoals de administratie.
Je wilt daarom liever niet constant moeten stoppen met waar je net mee bezig bent. Telefoontjes halen je constant weer uit je gedachten gang. Soms kun je telefoontjes inplannen maar vaak zijn ze onverwacht omdat een klant belt. Regelmatig is het ook gewoon niet mogelijk om de telefoon te beantwoorden. Dit is vaak tijdens belangrijke activiteiten zoals een vergadering, daar kun je lastig een telefoontje beantwoorden.
Je wilt niet alleen niet een telefoontje willen missen, je wilt ook gewoon rustig kunnen werken zonder afgeleid te worden. Het is daarom vaak een snelle oplossing om de telefoonopname uit te besteden aan een antwoordservice. Zo’n service zorgt ervoor dat jij geconcentreerd kan blijven werken en ook nooit een telefoontje hoeft te missen. Na elk gesprek zal de telefoniste van de telefoonservice een verslag schrijven over het gesprek en het u via de mail doorsturen. Op deze manier bepaal je zelf het moment van contact.
De telefoonservice zal het u zo gemakkelijk mogelijk maken door een vaste telefoniste toe te wijzen die uw telefoontjes kan opnemen. Op deze manier kan de telefoonservice u de beste service leveren. De beller zal nooit verrast worden met constant een ander persoon aan de andere kant van de lijn. |
Bezoek de website voor meer informatie : Klik hier |