Weet je nog die tijd dat je naar een concert ging of een verre reis ging maken en je ticket voor het evenement of de vlucht uit moest printen? Dát is inmiddels verleden tijd! In de 21e eeuw is het namelijk mogelijk om je digitaal te registreren voor een evenement en kunnen we gedag zeggen tegen de enorme papieren registratiemappen, die zich zowel op kantoor als thuis bleven opstapelen. De efficiëntie van digitale bezoekersregistratie is dan ook aanzienlijk hoger door het versnelde aanmeldproces. Echter, niet alleen met vluchten of concerten biedt de digitale bezoekersregistratie voordelen, maar ook voor een bezoekje aan een restaurant, de tandarts of het verzorgingstehuis is DigiReceptie ideaal. Waarom dit het geval is en waarom je niet langer meer zonder deze software kunt? Dáár kom je in dit artikel over de functionaliteiten van DigiReceptie achter! Hoe neem je DigiReceptie in gebruik?Nu het door de coronamaatregelen noodzakelijk is om je als bezoeker van een restaurant, evenement of winkel te registeren, is het essentieel om over een goedwerkend registratiesysteem te beschikken. De software van DigiReceptie maakt dit mogelijk, omdat bezoekers met een aanwezigheidsregistratie app aan kunnen tonen dat zij zich voor een tijdsslot, vlucht of bezoek aangemeld hebben. In het geval van de tandarts zal de receptionist een melding krijgen dat de bezoeker in de praktijk is, waarna hij of zij de bezoeker kan verwelkomen. Dit maakt het voor receptionisten eenvoudiger om hun taken gerichter uit te voeren en efficiënter af te werken. Daarbij komt dat het registreren van bezoekers niet langer een tijdrovende klus hoeft te zijn, omdat het proces veel systematischer verloopt, zonder dat dit afdoet aan het persoonlijke contact tussen de praktijk en de cliënten. Meer weten?Ben jij geïnteresseerd in DigiReceptie? Neem dan eens een kijkje op de website voor meer informatie! |
Bezoek de website voor meer informatie : Klik hier |